Diocèse de Gaspé

Agenda de lÉvêque. 8212; Main Menu . Énoncé de missionMission statement. Mémorial Mgr F.-X. Ross. Bureau de lévêque. Conseil de pastorale du diocèse CPDG. Fondation Diocèse de Gaspé. Horaire des célébrations dominicales. Carte des 14 secteurs. Équipes de Pastorale Paroissiale EPP. Tour dhorizon de nos églises. Liens vers nos paroisses sur Internet. Paroisses fermées et leurs registres. Formation à la vie chrétienne. Messe pour les jeunes. JMJ 2019 au Panama. Lève-toi et exprime toi! Fondation Di.

OVERVIEW

This web site diocesegaspe.org currently has an average traffic classification of zero (the smaller the more traffic). We have evaluated zero pages inside the site diocesegaspe.org and found five websites associating themselves with diocesegaspe.org. There is one contacts and locations for diocesegaspe.org to help you connect with them. This web site diocesegaspe.org has been on the internet for five hundred and ninety weeks, twenty-three days, nine hours, and thirty-seven minutes.
Mar 2013

DIOCESEGASPE.ORG RANKINGS

This web site diocesegaspe.org has seen variant amounts of traffic all round the year.
Traffic for diocesegaspe.org

Traffic ranking (by month) for diocesegaspe.org

Traffic ranking by day of the week for diocesegaspe.org

DIOCESEGASPE.ORG HISTORY

This web site diocesegaspe.org was registered on March 12, 2013. It is now five hundred and ninety weeks, twenty-three days, nine hours, and thirty-seven minutes young.

PERIOD OF EXISTANCE

Office de catéchèse du Québec

Le Bible en 1001 briques.

Parish of St-Jules - Paroisse de St-Jules - Home Accueil

Parish of St-Jules - Paroisse de St-Jules. Parish of St-Jules - Paroisse de St-Jules.

Association des médias catholiques et œcuméniques AMéCO

Une association aussi grande que ses. Dans une Église en mouvement. Pour une information de qualité. Le prix Marie-Guyart pour Paul Bouchard.

WHAT DOES DIOCESEGASPE.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of diocesegaspe.org Mobile Screenshot of diocesegaspe.org Tablet Screenshot of diocesegaspe.org

intelisoft informatique

jimmy francoeur

33 rue adams

Gaspe, QC, g4x1e5

DIOCESEGASPE.ORG HOST

Our web crawlers discovered that a lone root page on diocesegaspe.org took one thousand eight hundred and fifty-five milliseconds to download. I could not detect a SSL certificate, so we consider diocesegaspe.org not secure.
70.38.19.217

ns107.webmasters.com
ns108.webmasters.com

I revealed that this website is employing the Apache operating system.

Diocèse de Gaspé

DESCRIPTION

CONTENT

This web site diocesegaspe.org has the following in the homepage, "8212; Main Menu." Our analyzers noticed that the website also stated " Conseil de pastorale du diocèse CPDG." The Website also said " Équipes de Pastorale Paroissiale EPP. Tour dhorizon de nos églises. Liens vers nos paroisses sur Internet. Paroisses fermées et leurs registres. Formation à la vie chrétienne. Lève-toi et exprime toi! Fondation Di."

SIMILAR WEBSITES

Bienvenue sur le site du Diocèse de Gatineau

À propos des communautés religieuses et autres associations de vie engagée. À propos de la Conférence des évêques catholiques du Canada.

Diocese of Great Falls-Billings

Youth and Young Adult Ministry. May They Rest In Peace. Great Falls, MT 59401. Great Falls, MT 59403.

Diocese de Graja煤 Igreja particular de Graja煤

Dom Roberto Colombo de Castellanza. Dom Tarcisio Sebasti茫o Batista Lopes. Par贸quia Nosso Senhor do Bonfim Graja煤 Catedral. Quase Par贸quia Nossa Senhora da Concei莽茫o Alto Brasil. Par贸quia S茫o Francisco de Assis Graja煤, Canoeiro. Par贸quia S茫o Francisco de Assis Arame. Par贸quia Nossa Senhora da Concei莽茫o S铆tio Novo. Par贸quia de S茫o Jo茫o Batista Formosa da Serra Negra. Par贸quia Nossa Senhora de Nazar茅 Dom Pedro. Quase Par贸quia de S茫o Jos茅 S茫o Jos茅 dos Bas铆lios.

DIOCESE de GUAXUPÉ

NOVO SITE DA DIOCESE DE GUAXUPÉ. Ficará sem atualização por alguns dias, até que o novo fique pronto. Virão novidades! Quinta-feira, 4 de fevereiro de 2010. Diocese é representada em Mutirão de Comunicação. Quinta-feira, 14 de janeiro de 2010. Solidariedade da Diocese de Guaxupé à família da Drª Zilda Arns. Coordenador da Pastoral da Criança.

Seja Bem Vindo ao site da Diocese de Gurúè

A missão do Servo é descrita tendo como pano de fundo os costumes de Babilónia, onde o arauto do grande rei era encarregado de proclamar pelas ruas da cidade os decretos de condenação à morte. Se, ao terminar a volta, ninguém se erguesse para defender o condenado, o arauto quebrava a cana e apagava a lâmpada que levava, para indicar que a condenação se tornara irrevogável.